Informatyk – Helpdesk

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: Adecco Poland Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Pabianice
Numer referencyjny: INF/LDZ/2016
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • konfiguracja sieci drukarek i telefonów
  • obsługa Helpdesk (2 linia wsparcia)
  • wsparcie całego działu IT klienta
  • zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi

 
Wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego (praca w międzynarodowym środowisku) – warunek konieczny
  • wiedza na temat konfiguracji sieci, drukarek i telefonów
  • zainteresowanie i chęć rozwoju w IT Support
  • mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Helpdesku
  • komunikatywność, zaangażowanie w pracę

 
Oferujemy:

  • umowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta)
  • atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, dopłata do kart sportowych/ lunchu)
  • pracę w ambitnym zespole, w pozytywnej atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój
  • możliwość rozwoju umiejętności językowych
  • możliwość zbudowania nowych obszarów kompetencji

Oferta dotyczy pracy stałej.