Inżynier Wsparcia Informatycznego / Helpdesk

Oferta pracy z dnia: 2017/11/21
Oferta ważna do dnia: 2017/12/22
Pracodawca: GRUPA MOST WANTED! Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: IWI/2017/MF
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Opis firmy:

Dla naszego międzynarodowego Klienta działającego w zakresie zarządzania informatycznego poszukujemy Kandydatów na w/w stanowisko.

Obowiązki:

  • Telefoniczne wsparcie techniczne w oparciu o system rejestrowania połączeń telefonicznych wewnątrz spółki;
  • Wsparcie techniczne pierwszej linii dla użytkowników wewnętrznych na całym świecie;
  • Szybka diagnoza i rozwiązywanie problemów związanych z IT przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur;
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem;
  • Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardowymi procedurami operacyjnymi.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Doświadczenie z systemami operacyjnymi Windows i pakietem Microsoft Office;
  • Doświadczenie w pracy z Active Directory, Microsoft Exchange;
  • Przynajmniej podstawowa znajomość SQL’a;
  • Znajomość technologii LAN / WAN – doświadczenie z TCP / IP;
  • Doświadczenie w środowisku help desk;
  • Gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów;
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Szkolenia wstępne – stanowiskowe;
  • Praca między 8:00 a 22:00 (na trzy zmiany)
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Prywatna opieka medyczna po okresie próbnym;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Bilety na wydarzenia kulturalne.
Email: rekrutacja_mf@mostwanted.pl