Konsultant ds. wsparcia punktów obsługi (infolinia wewnętrzna NIE SPRZEDAŻ)

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: WORK SERVICE S.A
Miejsce pracy: Poznań/23 lutego 26
Numer referencyjny: 2010
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Jeżeli cechuje Cię:

  • Komunikatywność – łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne
  • Elastyczność
  • Kreatywność
  • Chęć zdobywania nowych umiejętności

Jeżeli jesteś osobą otwartą i gotową na:

  • Telefoniczną i e-mailową obsługę klientów wewnętrznych firmy
  • Wsparcie w przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją
  • Obsługę połączeń telefonicznych i udzielanie informacji dotyczących usług i produktów telekomunikacyjnych
  • Zapewnienie właściwej współpracy z innymi komórkami w zakresie realizowanych zadań
  • Profesjonalną obsługę powierzonych spraw

Jeżeli oprócz zapału wyróżnia Cię:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Chęć rozwoju osobistego i nabywania nowej wiedzy
  • Konsekwencja w realizacji powierzonych obowiązków
  • Orientacja na cel i na wynik
  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej (od poniedziałku do niedzieli w przedziale godz. 8-21 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office
  • Doświadczenie w obsłudze klienta przez telefon mile widziane

Jeżeli od pracodawcy oczekujesz:

  • Elastycznych godzin pracy
  • Umowy o pracę lub jak wolisz umowy zlecenie
  • Ciekawej pracy w przyjaznej atmosferze w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole
  • Atrakcyjnych benefitów m.in. dofinansowanie do pakietu sportowego i rodzinnego pakietu opieki medycznej
  • Pracy w dużej międzynarodowej firmie, w atrakcyjnej lokalizacji w samym Centrum miasta
  • Wynagrodzenia od 14,50 zł brutto rosnącego wraz ze wzrostem posiadanych kompetencji + premia kwartalna

 

To zapraszamy do naszej zgranej paczki!