SPECJALITA/ SPECJALISTKA HELPDESK W DZIALE IT

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: Transgoutmet Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Poznań
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Opis firmy:Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.Zakres głównych obowiązków:

  • Wsparcie użytkowników w ramach HelpDesk,
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
  • Administracja i monitoring systemów informatycznych,
  • Współpraca w realizacji ciekawych projektów informatycznych i biznesowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie, studenci ostatniego roku studiów lub absolwenci kierunków: informatyka, telekomunikacja,
  • Praktyczna znajomość systemów Windows,
  • Znajomość zagadnień dotyczących zarządzaniem użytkownikami w Active Directory,
  • Znajomość podstawowych usług sieciowych i podstaw administracji sieciami LAN i WAN,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • Dyspozycyjność (gotowość do pracy zmianowej),
  • Pozytywne nastawienie, zapał do pracy i chęć własnego rozwoju.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w przyjaznym, profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole w dużej międzynarodowej firmie,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia oraz realizację własnych ambicji zawodowych,
  • Szkolenia zawodowe,
  • Niezbędne do pracy narzędzia,
  • Pakiet świadczeń socjalnych i zniżki pracownicze,
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport.

Informacje dodatkowe:

Prosimy o przesłanie aplikacji z dopiskiem w treści lub tytule maila: SPECJALISTA HelpDesk

Drodzy Kandydaci! Odpowiadamy tylko na wybrane oferty.